[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 10:33:03 CEST

Hali!

Elvben nem rossz, csak gondolj a kialakításra úgy, hogy idős ember tudja
kezelni.
Húztam már fel magam hajóárbocra alpinista beülőben, buli, de nem törékeny
öreg néniknek való :-)

Szóval olyan megoldás kell, hogy tudjon mászni, kiszállni, műszaki hiba
esetén kiszabadítani magát. Ez utóbbi szerintem nagyon fontos. Ha jól tudom
igazi személylifteknél pl. az üzemeltetés egyik feltétele, hogy legyen 24
órás felügyelet.

Lehet, hogy az is elég, ha van "teherlift", és valami kényelmes kialakítású
(korlát, pihenő) lépcsőn csak magadat kell cipelni.

Szabolcs