[Epitesz-barkacs] Háztervezés kezdete Re: lift csaladi hazban

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 10:44:52 CEST

Hali!

Kivéve, ha mondjuk a kötélen két menet egymásra tekerődött és ráékelődik a
csörlőre vagy akármi más. Szerintem elég komolyan elemezni kell a
hibalehetőségeket és gondolni rájuk, hogy hogyan oldható meg, ha nincs
villany, megszorult a kötél és 80 éves bácsika ücsörög a liftben. Pláne, ha
házilagos megoldásban gondolkodik valaki.
Ciki, ha a szomszédok a szagból veszik észre, hogy valaki pár hete két
emelet között van.

Szabolcs