[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 11:32:15 CEST

Szervusz Endre!

szal ha fél házilagos kivitelen gondolkozom, akkor 1 millióból meg kellene
állnia a dolognak, főleg, ha használttan összedegetek ezt azt hozzá.

> így van értelme több szintes házon is gondolkozni.

Abból a millióból szerintem nézzetek egy kicsivel jobb helyet. Szerintem
maga az emelet is az ördögtől való, hát még ha lakáson belül van. A
tetőtérről nem is beszélve (-:

Simán el tudom képzelni, hogy olyan áramellátás lesz valamikor, amikor az
országban vagy a földrészen mindig  csak egy zónában van áram, mert kicsi a
kapacitás. Afrikában sok helyen bevett szokás. Tudják, hogy kb. mettől
meddig van, ehez szerveznek mindent.

szia: Balázs