[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Sze. 10., K, 11:53:33 CEST

Arra jöttem rá, hogy nekem a 2D környezet ingerszegény, vagy mi, szóval
valamiért sokkal jobban érzem magam 3D-ben. Ez vonatkozik a ház
környezetére (fák, hegyek, némi panoráma), és a lakáson belül is a két
szintes sokkal érdekesebb, mint az 1. Nem tudom minek nevezik
építészetileg, a nappalim nagy részén kivágtam a födémet, így buktam a
felső szinten egy szobát, viszont kellemes a lakás hangulata. Van egy
szép függesztett falépcső benne, fönt pedig korlát, és körülötte nem
egyből fal, hanem közlekedő, ahonnan az egyes szobákba be lehet menni.
Sőt, az egyik fenti szobának az erre néző fala is hiányzik.

Gábor