[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Sze. 10., K, 12:18:44 CEST

Megfordítom. Öreg ember nem vén ember, fittnek kell maradni, és ennek
egyik eszköze a lépcsőzés. Itt Zuglóban amerre lakom, 4 emeletesek a
legmagasabb házak, és ezekbe annak idején nem építettek liftet. A
magasan lakó nyuggerek nincsenek is elhízva!
Mondjuk pont akkoriban amikor széttörtem a bokáimat, egy egyszintes
családi házban laktam, így simán ki tudtam menni és beülni pl. az
autómba, ha akkor 4.-en lakom, megnézhettem volna a mozgásterem
dimenzióit :)

Gábor