[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 14:42:36 CEST

Az egyszintessel nem csak a lift költségét spórolod meg, hanem egy födémét

> és a lépcsőét is. Ezek jóval drágábbak, mint egy kicsit nagyobb alap - ha a
> telek beépíthetősége lehetővé teszi a nagyobb alapterületet.

Nem tudom. Tetőt nehéz megúszni, a tető/födém hőszigetelését is. Valami oka
van, hogy szinte mindenhol van tetőtér-beépítés. Mondjuk nálunk nincs, mert
azt szinte lehetetlen klíma nélkül nyáron kellemessé tenni. Inkább elég egy
kisebb alapterület.

szia: Balázs