[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 15:15:23 CEST

A panorama az hozzatartozik a prerihez. Nem attol preri hogy van vagy nincs
panorama. Hanem hogy van-e jarda az odavezeto uton, milyen messze van a
legkozelebbi bolt, posta, okmanyiroda, ovoda, iskola, orvosi rendelo, van-e
tomegkozlekedes, takaritjak-e a havat az utrol, kimegy-e oda a pizzafutar
felar nelkul, es meg sorolhatnam.

Vajk