[Epitesz-barkacs] klaviatura

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 15:37:22 CEST

O azt szeretne, hogy ha leuti az a-t, akkor utann az a legyen suket
200msec-re, ne lehessen 200msec-en belul ujra a-t utni.

A peugeotomban ilyenek a gombok, hanyok is tole rendesen. Tudom hogy a
menuben harommal elore van amit keresek, de nem nyomhatok egy triplat, mert
azt egynek veszi, szepen nyom-var-nyom-var-nyom.

Vajk