[Epitesz-barkacs] Lezert-viz-cnc vagas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 17:24:00 CEST

jaja, felsomaroval lehet mellette mindenfele fecske es egyeb farkas
csapozasokat csinalni. nekialltam es kimatekoztam hogy ki kivel van.

az jon ki, hogy kulonbozo anyagvastagsagokhoz kulonbozo osztasu sablon
kell. ugy meg nem buli. mert megveszed a boltit, es kijon hogy a szokasos
marofejjel azzal csak es kizarolag 14mm mely fogat lehet marni, tehat
minden 15mm-nel vekonyabb anyaghoz nemjo. es meg lehet cifrazni. szoval
idovel akarnal 4-5 kulonbozo ilyen lemezt.

kicsit tartok tole hogy elsore nem lesz tokeletes, az elsot kireszelem
retegeltlemezbol kezzel. amugy mibol kellene csinalni? a gyariak vastag
alubol vannak, az olcsok 1-2mm vasbol. lehetne akar plexibol, vagy
textilbakelitbol is szerintem. vagy nyakbol? megrendelem egy nyakgyartonal?

Vajk