[Epitesz-barkacs] Lezert-viz-cnc vagas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 17:52:35 CEST

Vajk Fekete wrote:

> kicsit tartok tole hogy elsore nem lesz tokeletes, az elsot kireszelem
> retegeltlemezbol kezzel. amugy mibol kellene csinalni? a gyariak
> vastag
> alubol vannak, az olcsok 1-2mm vasbol. lehetne akar plexibol, vagy
> textilbakelitbol is szerintem. vagy nyakbol? megrendelem egy
> nyakgyartonal?

Mindegy, milyen alu? Alu sín kapható, abból könnyu lenne megcsinálni, ha már az
a módi gyárilag is.

A vas is biztos jó, de nem 1-2 mm. A muanyagokat hanyagolnám. A plexi tuti
megolvadna, a textilbakelit meg a kopás áldozata lenne elég hamar. Bár fene
tudja, abból 10mm elég nehezen reszelheto. Na de pont majd ez simán fogja vinni.
:) Hacsaknem szinte tükrös a felület, ami nekinyomódik. Surlódásilag,
hoturésileg nem rossz.