[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Sze. 11., Sze, 08:13:35 CEST

>kiteszel egy cégtáblát, stb) az építési hatóság ÉSZREVEHETI,
>(illene észrevennie, mert ez neki kötelessége is lenne) vagy "más
>módon a tudomására jut", megbaxhat, teljesen jogosan

Ha az embernek van sok szomszédja (általában 3, de inkább több) és ráadául
nincs is velük jóba, akkor biztosan hamar a hatóság tudomására jut a dolog.

A hatóságban is emberek dolgoznak akik nem kifejezetten a túlfizetett
kategóriába tartoznak, ezért csak annyit dolgoznak amennyi szükséges. (ha
csak nem egy túlbuzgó irodista fa...kalapot fogsz ki)
Tehát ha nem muszáj akkor nem csinál magának munkát azzal, hogy olyat vegyen
észre amivel neki munkája keletkezik és ezért nem kap külön díjazást.
Ha a hatóság minden egyes szabálytalanságot észrevenne, mert darabonként
fizetnék őket (spiclik) akkor hirtelen annyi bírságot szabhatnának ki ebben
az országban, hogy a magyar államadósságot is kifizethetnék belőle.
Remélem ezzel nem 5letet adtam hatóságnak.

zsolt