[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2013. Sze. 11., Sze, 18:52:14 CEST

2013. szeptember 11. szerda 07:45 keltezéssel Zsolt feladótól alábbiakban
idézett levél érkezett drótpostán:

> És ki a faxot érdekel a hatóság ?
Szerintem bizonyos helyzetekben téged is érdekelne.

> A hatóság meg az önkényuralmi pénzbeszedő hivatal az az a hivatal ami ha nem
> lenne, nem hiányozna senkinek sem.
Ebben egyetértek, de jelenleg van és ennek szellemében kell tevékenykedni.

> Csak AZ érdekli, hogy ne dögölj meg, mert amíg élsz addig fogyasztasz,
> fizetsz áfát és esetleg még egyéb adókat is nekik.
Sokkal rosszabb a helyzet, mert még ez sem érdekli őket. Bele lehet futni
olyan ügybe (még vétlenül is), hogy rámegy mindened, akár az életed is.

> Egyébként is a hatóság max. házkutatási engedéllyel jöhet be, akkor is csak
> úgy, hogyha jelen vagy.
Ez sajna nem egészen így van. :(

jókat:
 .~.