[Epitesz-barkacs] Háztervezés kezdete Re: lift csaladi hazban

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Sze. 12., Cs, 22:10:41 CEST

Cser Tamas wrote:

> én az Orbán Misi féle csigahajtásos ketyerét kultiválom, az úgy
> egyébként
> öntartó is, nem kell rá külön fék de hátulról (áramszünet) akár kézzel
> is kurblizható

:-) ezt elképzeltem.
Azért van a lift, mert szar már a lábam, nem akarok lépcsőzni.
Áramkimaradás van, kimászok, létrán le vagy fel, kurblit előveszem,
odébbtekerem. Utána le- vagy fellépcsőzök, visszamegyek be a liftbe pl a
cuccomért, és happy. :-)

Hát nem jobb, ha van egy szünetmentes, ami a kurblizás helyett nagy biztonsággal
elvégzi a feladatot? Persze nem árt a kurbli, de az inkább arra lenne jó, ha
valamiért tök lehal a technika aktív része, ekkor valakit hívni kell, aki
odamegy, és kurblizik, de ez már a vég kezdete, innentől alaposan át kell nézni
a cuccost, hogy igazán használható legyen.

Különben nekem is nagyon tetszik a megoldás, gratulálok is hozzá ezúton.