[Epitesz-barkacs] Háztervezés kezdete Re: lift csaladi hazban

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Sze. 13., P, 09:12:44 CEST

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2013.09.13.:

> Persze nem jönne ki egy huszasból, de a téma ennél azért gázosabb annál,
> hogy
> minimálbarkács legyen a célravezető út, meg lomizás, gagyizás.

tudod, az "aszály meg a muszáj" tud rohadt úr lenni.

> Ezzel már korábban sem értettem egyet. Ha jön egy vihar, és ledől az egész,
> akkor nagyobb a baj, mintha valaki feldobná a hatóságnál, és bünti jönne.
> Főleg,
> ha bármitől akkor dőlne-mozdulna el, amikor valaki benne van, netán pont
> átlépne...
>
> Sok témában jó ötletnek találom ezt a "nem része az épületnek" dolgot, de
> van,  ahol ez nem célszerű, netán életveszélyes.

pl. egy kis begipszelt tiplivel betett M6-os csavarhoz való kipányvázás helyett
egy falon is átfúrt M14-es menetes szárhoz kötném ki, és pl. próbaterheléssel
3x teherrel, szóval valóban komolyan át kell gondolni.

Zsolt említette, hogy egy gerendából fél métert kilógatott, és x
méterrel a másik végén
leellensúlyozta, szóval Zsolt daruját az első szél sem vinné le, szóval
nem lenne reménytelen

szóval