[Epitesz-barkacs] Háztervezés kezdete Re: lift csaladi hazban

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Sze. 13., P, 21:30:57 CEST

Balázs Bámer <bamerbalazs at gmail.com> írta, 2013.09.13.:

> Nem azért muszály, mert emeletes lenne a ház, hanem mert barkácsolni jó (-:

a túlhajszolt térd miatt már nem csak barkács :-(

> Én biztos annak tekinteném. Különösen, hogy a csavarok rozsdacsíkjai
> hosszan végigfolynak a falon, az alátámasztás mélyen beleült a földbe, és

ha a falon átmenő csavar egyik vége (a falon kívül) kampós (pl. M12-es
"falihorog"
és a mellé tett állvány között  6-os vagy 8-as drótból 2szál  (
4,2mm-es drótból
2x 2-3 szál ) fogja oda, és annak megcsavargatásával van pontosítva a feszítés,
akkor. az csak ideiglenesnek fog tűnni,

ha egy MBCU van a földre dobva, az "nem felszerelt" , ha a falhoz csavarozott
MÜ3-asban van az MCU, az "felszerelt"

egy 2,5m x 6m  tároló oszlopai  6db földön álló 60-100 literes növényláda,
az "nem alkotórésze az ingatlannak" mert egy békával arrébbtehető

ha 2 szál tetőlécet szöggel vagy csavarral egyesítesz, akkor az "része"
(ácsszakmailag), de ha csak dróttal fogod hozzá a másik léchez, az "nem része"

ha 4db 1N4004 diódából 4db sorkapocs elembe szorítva csinálok egy graetzhidat,
az (szerintem) a "nem része" kategória, ha forrasztom, akkor "része",
ha a továbbvezető dróttal csak összesodrom, az (szerintem)  "nem része"
amíg a dugaszolós panelban van, addig "nem része"