[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: Háztervezés kezdete Re: lift csaladi hazban

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Sze. 13., P, 23:36:22 CEST

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2013.09.13.:
> Úgy ölöd meg magadat, ahogy akarod, de másokat erre biztatni nem kóser.

a sportszeletes reklámban a 2 alpinista ablakmosó ugrabugri játékára sem akarok
biztatni senkit :-) és a sportszelet élvezete sem fog engem sem az alpinizmusra
ösztönözni

viszont abban is biztos vagyok, hogy 100 liktügyben ábrandozó
elgondolkozgatóból
engem sem fognak nagyon követni, mint ahogyan a sportszeletes
alpinistálat én sem
nagyon próbálnám utánozni