[Epitesz-barkacs] fecskefarok sablon

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Sze. 15., V, 22:20:43 CEST

En is csinaltam favesovel meg furesszel. Sablon csak az elorajzolashoz van
szerintem.

De amit a maroval csinaltam, az 12mm vastag lapon 8mm-es csapok, es a vegen
jopar fiokot szeretnek elkesziteni. par szaz csapot meg kezzel egyesevel
megcsinalni...

Ki fognak csinalni amiert floodolom a listat kepekkel.
Ezen a samlin az a poen, hogy semmije sem derekszog. Az oldalai trapezok,
es kifele terpesztenek. Megsincs kozepen osszekotoje alul, csak a ket
csapolas tartja az egeszet. Immar vagy 6 eve, ez latszik is rajta kicsit.

Vajk