[Epitesz-barkacs] Régi központi fűtés

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Sze. 30., H, 09:04:46 CEST

a lenyeg, hogy tul sok levego nem no bele nyaron. ez inkabb vizpotlas mint
legtelenites. ezek a regi cuccok olyan lejtesekkel vannak epitve, hogy nem
nagyon kell kulon legteleniteni.

viszont az nagyon fontos hogy allandoan legyen benne viz. all egy nyarat
viz nelkul, es eselyes hogy kilukad. a rozsda is imadja belul ha le van
engedve, meg a tomitesek is kiszaradnak.

Vajk