[Epitesz-barkacs] monitor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Ápr. 9., Sze, 22:25:53 CEST

Sziasztok!

Tudnátok segíteni némi lámerség kiküszöbölésében?

Tönkrement a régi monitorom, kaptam egy új, laposat. Ez meg afféle szélesvásznú,
ma már ugye csak ilyenek vannak.

Azt meg tudtam oldani, hogy ne tojás alakú legyen, ami kör, de csak azon az
áron, hogy kétoldalt jókora fekete csík van, tehát nincs kihasználva a képernyő.
Akármit próbáltam, nem találtam olyan beállítást, aminél pl valami videotartalom
vagy weboldal kitöltené úgy az egész képet, hogy ne legyen torz, ne széthúzott
pofák, ovális kerekek... legyenek.

Pedig biztos van valami megoldás, különben miért ezt a képarányt csinálnák
mindenütt! Mi lenne az? Mert azt nem hiszem el, hogy a zemberek simán csak
beleszoknak, hogy minden szét van vízszintesen húzva.