[Epitesz-barkacs] monitor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Ápr. 10., Cs, 02:25:04 CEST

> igen, ha viszont leveszed a gep burkolatat, akkor latod az alaplap
> tipusat is, azt ird le pontosan es tudunk segiteni.

Más megoldás van, eszembe jutott: siw.

ezt írja az alaplapra:

Property Value
Model P4VM8
Version 1.0

North Bridge VIA PM880 Revision 00
South Bridge VIA VT8237 Revision 00

CPU Intel(R) Celeron(R) CPU 2.80GHz
Cpu Socket Socket 478 mPGA

Warning! Accuracy of DMI data cannot be guaranteed

Aztán van ilyen, hogy video, de ezt nem tudtam kimásolni, csak képernyőmenteni
(video.jpg)

Ez alapján lehet valamit kezdeni?
Két dolog érdekelne:
1. lehet-e valami drivert letölteni ahhoz, hogy a képernyőfelbontás okés legyen?
2. ki lehet-e ebből találni, hogy milyen videokártyát lehet beledugni?

Van itt a siw-ben még kismillió megnézhető dolog. Mit nézzek még meg?

A non-text attachment was scrubbed...
Name: video.gif
Type: image/gif
Size: 19072 bytes