[Epitesz-barkacs] Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Ápr. 10., Cs, 15:34:44 CEST

Ja, igazad van, nem irtam errol. Nem igazan kemence lesz, csak
kemence-szeru. :)
Azaz pl. fozni ugy kell benne, hogy miutan leeg a sok fa, a kapott
parazsat szetkotorja az ember oldalra es hatra, majd beteszi a samottra
a tepsit, fazekat, stb. Csak arra az egy-ket orara tart ki a meleg, amig
az etel elkeszul.

Karoly