[Epitesz-barkacs] Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Ápr. 10., Cs, 16:30:16 CEST

a samott kozepesen jo hotarolo es kozepesen hoszigetelo. a kemence
klasszikba pont nem igazan jo.

kisdoktori disszertacio kovetkezik a kemence klasszik fogalmarol es
rendszertani megkulonbozteteserol.

a kemence abban kulonbozik a tobbiektol, hogy sugarzo hovel sut. nem forro
levegovel. ezt ugy eri el, hogy a tuzeles es a sutes idoben elkulonulten
tortenik. eloszor tuzelunk. es ezzel felmelegitjuk a nagy hotarolo
kapacitasu falakat durvan melegre. utanna a tuz maradekat kitakaritjuk,
betesszuk a sutni valot, es lezarjuk a kemencet. nincs tuz, nem kell bele
levego. es a forro fal hosugarzasa teljesen korben teljesen egyenletesen
eri a cuccot. tovabba nem szaritja, mert nincs szelloztetve a sutoter.

Vajk