[Epitesz-barkacs] gazszelep paraelszivo interlock

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Aug. 20., Sze, 08:43:58 CEST

nemar. langor nyilvan van, most az aktualis szabayoknak megfelelo
rendszerrol beszelunk.

es az elszivas igenis lehet resze a legellatasnak, hiszen az elszivas hozza
letre a nyomaskulonbseget amitol bejon a levego a legbeejton.

viszont a tervezok hajlamosak a nekik legegyszerubb modot valasztani, ahol
tuti nem kell vitatkozni a gazossal. csak azt nem ertem, hogy a terven
miert nincs rajta hogy hogyan kell megcsinalni. a gmbsz nem terv, abban az
van hogy kell reteszeles. de  a terven mm-ek vannak, meg a keszulek pontos
tipusa, erre a reteszeles meg nincs rajta? mintha a kocsim
tervdokumentaciojaban az szerepelne hogy a kereket ugy kell rogziteni, hogy
kanyarban se johessen le.

Vajk