[Epitesz-barkacs] gazszelep paraelszivo interlockz

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Aug. 22., P, 09:55:11 CEST

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2014. 08. 22.:

> Az már csak akkor süvít, hogyha jól elhanyagolja a tulajdonosa.
> Nekünk a földszinten az északi oldalon ilyen régi gerébtokos
> háromszárnyú nyílászárók vannak, de azok megkapták a gondos
> kezelést, kétévente a felújító csiszolást, híg egy réteg festéket, és
> köszönik szépen, mint új korukban, milliméteren belüliek az
> illesztéseik, nem süvít sehol semmi sem.

oké, rosszul fogalmaztam, vagy más jött le belőle.....

szóval
a legeslegújabbkori, gázhalálos statisztikákat elemezhették ki,
ahol az ilyen halálesetek 98%-a kivétel nélkül az energiatakarékos
gumiszigeteléses, légmenteszárásra átalakított lakásokban volt.

erre a részinformációra ültették rá a ventillátoros, reteszelős
GMBSZ agyrémet, és a laikus, gázügyekben mezei népet
próbálják a reteszelősbe beterelni....