[Epitesz-barkacs] fűrészáru minősége

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Aug. 22., P, 16:19:06 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Most azon catfightolunk, hogy mikor baszom össze a szép hajópadlót? :D
> Tudod mit, elmondom, hogy teszek sárgaréz előkét a kandallóhoz.
> Na? Na? Mondjuk a három gyerek úgyis megtalálja a módját... :D

Mi az oka, hogy le akarod ragasztani?
Régen segítettem valakinek. Az volt a módi, hogy az egymásba illeszkedő fákat
egy filc-szerű anyagra kellett lerakni. Volt egy hosszabb Z alakú vas, amit be
lehetett akasztani az újabb fákba, így azokat is a többihez tudtam ütögetni,
amik már tök a falnál voltak. A z egyik fele beleakasztva a fa szélébe, a másik
meg üthető kalapáccsal. Nem volt vele gond, csendes is maradt.

Én csak azon filóztam, ha ragasztás, akkor vagy olyan, ami még egy darabig
csúszik, lehetővé teszi, hogy összekerüljenek a széleken a nútok meg mittudomén,
minek hívják az ellendarab részét, és csak aztán köt meg a ragacs. Ha a
lerakáskor egyből ragad, el se tudom képzeni, hogy kellene lerakni. Igaz, hogy
nem is vagyok ilyen szaki.

Cserélni mindig mindent lehet, az tuti.