[Epitesz-barkacs] fűrészáru minősége

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Aug. 22., P, 17:12:24 CEST

Sziasztok!
Szia Attila!

2014. augusztus 22. 13:09 Hofferek Attila írta, <hofi at soka.co.hu>:

> Ja, hogy úgy... hát majd legfeljebb nem karácsonyozunk a nyaralóban.

Vörösbor sem borulhat ki?

Bár mondjuk hogyha kész lesz a kandalló, akkor miért ne...
> ...és itt jön be a következő súlyosbító tényező, maga a kandalló, de annak
> üveg ajtaja lesz, nem pattog ki belőle.

8 éve használjuk a kandallót.
Vagyis meglehetős tapasztalattal írhatom, hogy az üvegajtón csak addig nem
pattog ki a parázs, amíg az csukva van.
De amikor ráteszel, ki kell nyitni. Ezzel meg különféle okok miatt az ember
nem mindig várja meg amíg szunnyadni kezd a parázs.

Üdv. Tibi