[Epitesz-barkacs] gazszelep paraelszivo interlockz

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2014. Aug. 22., P, 21:04:13 CEST

---------- Original Message -----------
From: Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Fri, 22 Aug 2014 17:59:19 +0200
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] gazszelep paraelszivo interlockz

> "Igazabol mint lattuk, eloiras a gepi elszivas meglete _is_. "
>
> Elotte van az a resz, hogy akkor, ha a helyiseg valamilyen. Csak a milyen
> reszt nem pasteoltad be. En vegigolvastam, nem volt a felsorolasban
> olyan, ami illene egy konyhara. Ha csak az A vagy B tuzveszelyessegi
> osztaly nem.

"Égéstermék-elvezetés nélküli ("A" típusú) gázfogyasztó készülékek nem
helyezhetők el az alábbi helyiségekben és a gázfogyasztó készülékek
működéséhez szükséges légtérbővítés (szellőzőnyílás) sem nyílhat az alábbi
helyiségekre:

-    épületek huzamos tartózkodásra szolgáló és az azokkal légtér
összeköttetésben lévő helyiségek,

-    testnevelés, sportolás céljára szolgáló helyiség,

-    nevelési, oktatási építmények - legfeljebb 18 éves gyermekek, tanulók
tartózkodására szolgáló - helyiségei, a taneszköznek minősülő, valamint az
épület ellátására szolgáló konyhai gázfogyasztó készülékek kivételével,

- közvetlen természetes szellőzés nélküli helyiségek,

-    "A" vagy "B" tűzveszélyességi osztályba tartozó helyiségek. Kivételt
képez a konyhában, vagy konyha - étkező - nappali rendeltetésű helyiségben
elhelyezett tűzhely, ha:"

Most igy megegyszer vegigragva en ugy ertelmezem hogy az egesz kivetel az
osszes A kategorias gazkeszulek kozul is csakeskizarolag a tuzhelyre
vonatkozik, es azt is csak konyha vagy annak megfelelo rendeltetesu
helyisegben valo elhelyezes esetere, a kesobb felsorolt feltetelek mellett.
Meghat a konyhara ra lehet huzni akar az elso pontot is...

Jano