[Epitesz-barkacs] fűrészáru minősége

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Aug. 22., P, 22:27:44 CEST

:)

Más. volt anyámnak egy kedvenc hamutartója. Meg két szép nagy fotel a
nappaliban. A fotel karfáján a szép hamutartó, én meg abba raktam bele
amit csak értem, magnéziumot, csillagszórót, gyufafejet meg mindent.
Beindítottam, fantasztikus látványosság a nappaliban!
Csak arra nem gondoltam, hogy elolvasztja a csodálatos hamutálat, és
onnantól a karfán fogja a tüzijátékot szolgáltatni. Attól a naptól
kezdve valami tizenhuszon évig nézhettem az alkotásomat, a szenesre
égetett karfát.

Gábor