[Epitesz-barkacs] google térkép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Aug. 29., P, 17:54:11 CEST

Kis segítség kellene.
Ugye újított a gugli, másmilyen a felület.
De hagyott módot arra, hogy ha valaki a régit szeretné mégis használni,
visszatérhessen.
Hát én visszatértem, de ezzel átváltott angol nyelvűre. Nem is találtam meg, hol
lehetne magyarra állítani.
Újra az új verzióra átvándoroltam, gondoltam, visszatér a magyar, de nem. Most
már aztán végképp sehol nem találom, hogy lehetne ezt megcsinálni.

Régen sem én csináltam, hanem valami módon érzékelte, hogy honnan nyomulok.

Nem az a gondom, hogy a térképen felírt helyiségnevek milyen nyelven vannak,
hanem pl hogy útvonal innen helyett azt írja, hogy direction from here, de a
többi is mind angol, és pl ha tényleg útvonalat tervezek, az a lista, ami lejön,
szintén angol az egész. (Nem opció, hogy ménemtanúszmámegtetökfej...)

Van megoldás? Ha igen, mi az?

Köszi - hjozsi