[Epitesz-barkacs] google térkép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Aug. 29., P, 22:43:09 CEST

Karoly Kovacs wrote:
> Ez is igaz, amit írsz, de az is, hogy ha bármilyen nyelven visszetérek
> az eredetire (nem tetszik az új, lassú és hibás is nálam), akkor a
> viszatérés után minden jó lesz, de újbóli hívás után minden elfelejt.
> :( :( :(

Az szerencsésebb. Nekem az áttérés után először jó volt a nyelv is, különben
vissza se tudtam volna térni (ott volt valami szöveg vagy gomb, ami a
visszatérésre adott lehetőséget). Azután lett szar.

Az újjal az volt a bajom, hogy a bal felső sarokban megjelent "kis"ablak folyton
le-lenyílotatott, és jókora darabot kitakart a képből. Felfogtam persze, hogy ha
nem 1280x720-as, hanem 12800x7200-as :-) felbontást használnék, akkor nem lenne
gond.

> Szóval xar az egész, kiforratlan, szerintem egyszerűen várni kell a
> javításra, amikor már jó sokan fognak anyázni a guglinál. :)

Hát jó, akkor marad a várakozás. Azért még reménykedek benne, hogy valaki tudja,
hol kell nyelvet váltani.