[Epitesz-barkacs] Beton

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Aug. 30., Szo, 10:29:09 CEST

Szlifka Tibor wrote:

> Ilyen csiszolt beton van nálunk a gyárban is, és mennyi vegyszerrel
> próbáltunk már felszedni róla olajat, külsős cégek jöttek takarítani,
> de nem lehet. Kicsit talán haloványabb lett, de az olaj benne marad..
> biztosan örültek neked:)

Hát bizony! Nekik azért sokkal jobban sikerült. Volt valami vegyszerük, a
lényeg, hogy azonnal fel kell szedni, amit lehet, aztán jön a vegyszer, és azt
is felszedni, újra meg újra. Később is jártam ott, egész jól eltüntették a
foltokat, de már nem álltam be a járgánnyal, inkább a hidegből meg -be
cipekedtem.

Na de mennek ott teherautók, targonca, visznek mindenfélét, vegyszert is...
ilyen helyen nem az igazi ez, csak ha nem nagyon foglalkoznak ezekkel a
foltokkal.

Biztos lehetne valamivel impregnálni, ami nem annyira drága, mintha egy
komolyabb réteg műanyag van felhordva. Éppencsak a felületet kéne pórustömíteni,
nemde? Meglepne, ha nem lenne erre kitalált anyag.