[Epitesz-barkacs] Beton

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Aug. 30., Szo, 15:45:41 CEST

Cser Tamas wrote:

> gázolajjal felhígított fáradtolaj...

Ne már! Az csak ronda lehet. :-) Én valami olyan műgyantára gondoltam, ami
mindenféleálló, miután megkötött, lehet kétkomponensű is, de a felhordás előtt
jó híg legyen. Azért, hogy a felületről is eltünve szivárogjon be a felső
régióba, de a felületen a kis homokszemcsék, vagy amiből van a beton, az legyen
felül, ne pedig egy csúszós, tükörsima műanyag.