[Epitesz-barkacs] google térkép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Aug. 30., Szo, 15:53:08 CEST

Dienes József wrote:
> Kipróbáltam, amit írtál, de nem sikerült reprodukálni a problémát.
> Olyannyira, hogy most már nem is tudok visszamenni az "új" google
> maps-re. (De nem igazán bánkódom emiatt.)

Akkor már változtattak valamit. Én még találtam helyet, ahol vissza lehetett
menni. De az magyarul volt, mindenütt mindent értettem. Csakhát nem jegyeztem
meg, hogy találtam oda. Valami jobbgombos módi volt, az biztos.

Neked azért lehet elfogadható, mert ha jó nagy felbontásban használod a
képernyőt, akkor ezek a mezők, amiket én most túl nagynak találok, sokat
kitakarnak az érdemi képből, neked kicsik. Én is használhatnék 1900x1080 körüli
felbontást (amit a monitor is javasolt), de egyes alkalmazásokban olyan vacak
kis mikrobetűk állnak elő, amiket valami hiba miatt nem is tudtam megnövelni,
hogy inkább az eredeti felbontáshoz hasonlót keresem, aminek persze jó a
képaránya.

> Nem az lehet a gondod, hogy közben valahogy kijelentkeztél a
> bongészőben a google accountodból?
> Vagy be?
> Vagy nem tudom.

Nem, mert ezeknek a használatánál sosem jelentkeztem be.