[Epitesz-barkacs] Beton

Beka beka63 at freemail.hu
2014. Aug. 30., Szo, 18:08:05 CEST

Hello Cser Tamas!

> ha nem akarsz ott fejszével fát hasogatni,
> egy "önterülő aljzatkiegyenlítő"

Egy részén épp hogy igen!
Pont a pincénk előtti rész is hegyes-völgyes.
Ott szoktam aprítani az aprófát, talán azért is...

> Mapei Ultraplan Renovation aljzatkiegyenlítő 3616 HUF

Ááá...
Egy részén fát fogok vágni.
Más részén most 5-10 centis mélyedések vannak.
Harmadik részletek linóleum alatt vannak.
Szóvel épp elég lesz a biciklinek hazahozni a betonzsákokat.
Amúgy meg van egy nagy vödör homok, ha nagyon
fogyna a cement, vagy mondjuk alá akarok dolgozni.
Vagy 20 éve kínomban, mert csak az volt itthon, gipszeltem.
Épp a helyére tettem volna a szekrényt, amivel épp
elkészültem, s hogy ne billegjen, illetve ne essen
bele a lyukba, kellett oda valami. Gondoltam, ha feltörik
a gipsz, majd kitalálok oda valamit, de azóta is jól el van.
Szóval nincsenek nagy igények...

    Géza