[Epitesz-barkacs] fal ék, habarcsnyomó

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Aug. 30., Szo, 19:06:40 CEST

Én keményfa küszöböt vettem, és abból csináltam Józsi rajza szerinti
ékeket a mennyezetet megtámasztó függőleges gerendák befeszítéséhez,
amikor a nemrégiben emlegetett ablakok helyét alakítottam ki. Az ékek
nem teljes hosszukban voltak ék alakúak, néhány cm-nyi eredeti vastagság
marad a végükön. Két keményfa lap közt egymással szemben indítottam két
éket, és addig kalapáltam, amíg kellően feszesnek nem találtam. Statikus
ismerősöm ujjával megkopogtatta a gerendákat, és a hangjuk alapján
mondta, hogy el lehet kezdeni a falbontást:)
Üdv
pi