[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 1., H, 00:24:55 CET

A Makitára már érdemes építeni, de nekem olyan gépem még sosem volt.
Két noname, egy B&D meg egy leégett Skil van, mind különböző méretű.
pi
Azért nemcsak leégett Skil van. Van két akciós (értsd: sok évvel ezelőtt
6-8eFt-os) akkus csavarozóm, természetesen az akkuk tönkrementek, meg
az egyiknek a töltője is. Promt nagy szükségem volt egy csavarozóra,
vettem egy nagy lélegzetet, és előkarácsonyra egy Skil 6221 vezetékes
csavarozó/fúrógépet. Nem ipari masina, de az előzmények után egy álom.
Egy darab csavarhúzó bit is 500Ft volt, de ebből is le tudom mérni, hogy
sz.r szerszámmal csak barkácsolni lehet. Vagy még azt sem.