[Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 1., H, 20:45:58 CET

Palasik Sandor wrote:

> Találtam egy oldalt, ahol ki lehet számolni a nyomásesést. Remélem,
> hogy jó számokat ad :-)
>
> http://www.kaeser.hu/Online_Services/Toolbox/Pressure_drop/default.asp
>
> Egy próbaszámítás: 10 liter/perc, 20 méter, 6mm belső átmérő, 2 bar
> nyomás: 0.02 bar nyomásesés.

Valami miatt elkéstél nem csak ezzel a témával.
Ezt az oldalt asszem Vajk már belinkelte, és kiderült az is, hogy ez levegőre
van. Így az is érhető, hogy számít az abszolút nyomás is.

Sekerült vízre is találni, de az is meglepő adatokat produkált. Aztán ígértem
mérést, de nem foglalkoztam vele, nem tudom egyszerűen megoldani a kész cső
csatlakoztatását. Le kéne szednem az RO cucc vízbekötését, és átrakni erre a
6mm-es csőre, de mások az átmérők. Nem volt kedvem szétbarkácsolni.