[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 2., K, 03:32:36 CET

Elsőre is értettem:) Teljesen korrekt a technológia, de most kihagyom, nem veszek spanifert. (Egyébként 6 vízszintes rész lesz.) Még ha be is süllyesztem egy néhány mm-es nútba a lapot, keményfa csapolás nélkül nem tudnám elképzelni. A csapolás helyett inkább jó hosszú fém csavar lesz, és nem fogom ragasztani.

Viszont jó ötletet adtál, mert a középső, 110cm széles részben úgyis kihagyok egy lapot, ott lesz egy 110x68cm-es ablak, ha egyszer lesz lapostévém (ha kapok valakitől:), akkor odateszem. Arra csinálhatok hátlapot 4-es kontralemezből, az úgy megfogja vinkliben az egészet, hogy nem lesz kedve nyekleni. Talán még be se kell süllyeszteni, nem kell a könyvespolcnak közvetlenül a falon feküdni.

De szimpatikus a középső függőleges deszka is hátulra, különösen hogy ahhoz van anyagom. Azt viszont be kellene süllyeszteni, akkor meg 2cm-t elvesz a mélységből. Lehetne kétoldalt szimmetrikusan közvetlenül a lábak mellé tenni, ott kevésbé zavaró a mélység csökkenése, egyúttal nemcsak a laphoz, hanem a lábhoz is hozzá tudom csavarozni, és akkor szögvas helyett elég lenne 2x2-es fenyőléc is a lap megtartáshoz. Még megfontolom.

Lapostévék adatlapját nézegetve úgy láttam, egészen nagyokhoz is elég lenne a 68cm magasság, de most jutott eszembe, hogy elmegyek egy áruházba, aztán collstockkal megmérek néhányat.

Üdv
pi