[Epitesz-barkacs] Norton kut

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2014. Dec. 8., H, 08:12:28 CET

Szervusz Vajk!

> Telire az egesz miskulanciat kihuzod a hordobol es kiobtod belole a vizet

Na ez az... télen is használn kell, mert adott egy kültéri beton
pincelejáró, amit elrontottunk: szivárgó vizek ellen nem szigeteltük,
csak a pincét. Ide így beszivárog a falon keresztül a víz. Az alsó
pihenőn leásattam egy 120 literes hordót, amiben gyűlik, és ebből
macerás kimerni. Beleraktunk egy KPE csövet a fenekéig, dehát arra ott
utólag nem lehet szivattyút szerelni. E cső felső végére képzeltem a
Norton kutat.

Lábszelep ugye nem kerülhet a cső alsó végére, meg a csőben és a
szivattyúban a víz el sem fagyhat, tehát le kell ereszteni a hordóba.
Ezt megoldja a szívott oldalon egy légbeeresztő csap.

A kérdés az, hogy a levegős csőben fölkapja-e a vizet a szivattyú.

Másik kérdés, hogy mit szól az agyagos vízhez, mert a lábunkról
óhatatlanul agyag jut a hordóba.

szia: Balázs