[Epitesz-barkacs] Norton kut

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 8., H, 12:08:02 CET

Balázs Bámer wrote:

> Nem rossz gondolat, de nem megy. Sem a tömítés, sem pedig a
> kompresszor elhelyezése. Seperc alatt megenné a rozsda. Meg azért
> gondoltam a Norton-kútra, mert az egyszerű, könnyen szerelhető.

Én azt hittem, hogy már megvan a notron kút.
Különben, ha az a gond, hogy felkapja-e a vizet, bizony fel. Én sokat
használtam, mint írtam (gyerekkoromban ráckevén), és tutira le volt ereszkedve a
víz jó mélyre. Simán fel tudtam mindig pumpálni. Néha jó zavaros, vasas víz
jött, szóval a cucc fog működni.