[Epitesz-barkacs] Norton kut

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 8., H, 14:07:37 CET

Balázs Bámer wrote:

> Hát, lehet, hogy fölkeverem egy bottal. Meg persze ki is lehet merni
> az iszapot...

Akkor megint rosszul értelmezem az egészet. Szóval van akkora hozzáférés, hogy
be tudsz nyúlni valami edénnyel? Hát akkor happy! Akkor lefér simán egy akár
ilyen orosz rezgőszivattyú, akár egy szennyvíz-szivattyú. (Azt hittem, hogy csak
egy 25mm-es belső átmérőjű csövön át férhető hozzá a hordó tartalma.)

Különben nem ártana, ha rendesen le lenne fedve az egész, netán valami kicsit
hőszigetelő fedéssel, mert különben, ha így hozzáférhető, és nyitott, akkor
tutira belefagy a víz.

Az áram odavezetése nem gond szerintem. Még egy szabadon hagyott hosszabbító is
jobb, mintha kézzel kellene ott bármit matatni. Amúgy a szennyvíz-szivattyúknak
meg az orosz búvárszivattyúnak marha hosszú kábele szokott lenni. Valahova csak
el lehet azt suvasztani úgy, hogy ne legyen útban! Valamint egy ilyen szivattyú
tuti olcsóbb, mint egy norton kút.

> De: szivárog a falon keresztül, és bemossa a lépcsőről a
> lábnyomainkat.

Hát ezt nem igazán értettem akkor sem. Falon keresztül? Kis rajz esetleg, de ha
fölösleges, mert megoldható könnyen valami a fentiek szerint, akkor jó.