[Epitesz-barkacs] Egy 70 cm hosszu 20-as vas a ket vegen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 9., K, 14:22:06 CET

Endre Szabo wrote:
> Akkor marad a pontos munka "V" betonvasakkal és azok mennek a
> kampóba, bár akkor meg helyet veszítek a rakodáshoz:(

A rajzot nem nézted meg? Úgy semmit se vesztesz, legföljebb magasságot, ha a
csörlő nem elég magasan van. De gondolom legalább fejmagasságban lesz fent,
szóval nem lehet gond.

> Még egy kérdés: ha szemescsavart csavarozok négyszögvasba, mondjuk
> 40x20x3-as, az bírná?

Nem tudom, mi a 40 a 20 és a 3. Én eddig csak olyan szemescsavarral találkoztam,
aminek minimum 10mm vastag volt az anyaga, és szintén minimum M10-es menete
volt. Na az nagyon bír dolgokat. 4 ilyen az egész rakományt egybe felemelve is
kibírná, ha van hozzá daru. :-)

Na de minek akarsz ennyire bonyolítani? Miért a két végletet hajtod, vagy
bonyolult szerkezet, vagy valami zsák? Én azt hittem, hogy ha épp otthon vagy,
ahol csinálni akarod, akkor már meg is történt a rakodás.