[Epitesz-barkacs] Egy 70 cm hosszu 20-as vas a ket vegen

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Dec. 10., Sze, 07:10:23 CET

Nem kell ennyire alábecsülnie magát az embernek. Én sem gondoltam volna,
hogy két nap alatt feltörök és kihordok 80 négyzetméterről aljzatbetont.
Egy hét szabit vettem ki rá. Kilenc köbméter, teljesen egyedül. Csak el kell
kezdeni :) Ja, és nem szabad lépten nyomon megállni lihegni meg pihegni,
az öli meg a termelékenységet :D

--
Hofferek Attila