[Epitesz-barkacs] Egy 70 cm hosszu 20-as vas a ket vegen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 10., Sze, 17:03:25 CET

Hofferek Attila wrote:
> [...]

Akkor ne húzd sok évig, évtizedig! Ugyan vannak emberek, akik 60 fölött is
maratonoznak, de qrvára nem jellemző.

Jelszó tényleg: fő az egészség. Kérdés, hogy kuktában vagy csak lábosban... :-)

Erről a feladogatásról jutott eszembe. Huszonéves korom táján sokat dolgoztam
építkezéseken. Volt, hogy nagy adag téglát kellett feljuttatni magasra. Én
voltam a legfiatalabb, engem tettek legalulra, az első állás relatíve magasan
volt, nekem kellett a legnagyobbat lendítenem a téglákkal. Hát másnapra olyan
kemény izomlázam lett, hogy máig megemlegetem.

Meg ki tudtam ásni 1 nap alatt laza mészkőben egy akkora gödröt, amibe egy 2x2x2
méteres tartály nagy rátartással belefért. Ma meg, ha lapátolni kell egy kicsit,
akkor pár percenként le kell állni kifújni magamat. Kb 3/4 m3 föld visszarakása
a gödörbe órákig tartott.