[Epitesz-barkacs] Egy 70 cm hosszu 20-as vas a ket vegen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 11., Cs, 12:24:30 CET

Endre Szabo wrote:
> Öregszünk:-)
>
> Na itt egy adalék még a "lift" témához, ezt nagyon gyorsan meg lehet
> csinálni egy sima létrával is...

Nem rossz!
Én azért erőltettem annyira ezt az emelős módit, mert az én fejemben jóval
nagyobb magasság van mindig. Van is nekem egy emelőm a ház homlokzatán, a 9
méteres kötél tök ki van  használva. Meg a tehelhetőség is. A legnagyobb, amit
eddig emelnem kellett, közel volt a 600 kilóhoz. Jó erős konzolt kellett
csinálnom anno.

Mostanában meg a kerekesszékes módiban tudott segíteni, ki tud engem székestül
emelni. De csak párszor használtam, mert már bottal is ki tudok menni a lépcsőn.