[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 11., Cs, 14:57:29 CET

a hivatali resze elegge maceras az egesznek.

ha azonos tipus (turbos turbosra, kondis kondisra) es kb azonos
teljesitmeny, akkor van egy "egyszerusitett keszulekcsere" nevu process,
kulonben full process gaztervvel mindennel. hogy melyikhez mi kell, az
felevente valtozik, sehol nincs egyertelmuen leirva es szinte senki nem
tartja be teljesen.

eddig ez senkit nem erdekelt, de most a kormany eroskodik az x evente
felulvizsgalattal es hasonlokkal. elvileg ott ki fog derulni hogy nem az a
keszulek van fent mint a leadott terveken. elvileg a kemenysepro is
nyilvantart, es ha valtozast lat ertesiti a gazszolgaltatot.

gyakorlatilag keress egy kornyekbeli szakit, aki ismer mindenkit es tudja a
dorgest. es kerj tole szamlat, hogy legyen kire fogni.

az eph az egy villanyszerelo altal adott papir meg ellenorzes hogy a csovek
frankon le vannak foldelve.

Vajk