[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 12., P, 01:49:01 CET

njjano wrote:

> Szerintem nagyjabol barmikor barmi. A hocserelo ugye az egyik
> fodarab, ami mintegy magatol ertetodoen lukad ki x ido elteltevel.

Na de miért? Rézcső kunkorok, és csak rá vannak húzva lemezek azért, hogy
átadják a hőt. Semmi oka kilyukadni, hacsaknem valami rém szar anyagból van
csinálva. Ugyanolyan rézcső, mint amivel belül vezetgetve van a víz.
Hacsaknem óriási lángot állít be valaki, de úgy is inkább csak a lemezek mennek
xarrá.

> Aztan, mivel van: nedvesseg, nagyfesz (gyujtotrafo), igenytelen
> tervezes stb, a masik kedvenc a vezerlopanel, amit siman

Hát igen, az elektronika lehet tényleg egy gyenge pont. De tényleg ez szokott
elromlani? Feltéve, hogy normális környezetben üzemel, nem spriccelik össze...

> csokkentene a profiton :D Aztan ott a modulalo szelep, az meg
> elektromos is, mozog is, nana hogy elobb-utobb maga ala hugyozik.

:-) Ezt elképzeltem. :-)
Ilyen szelep biztos beszerezhető, de ki is hagyható akár, ha muszáj.

Na jó, elismerem, hogy még a faék is el tud romolni, de mi a jellemző vajon? És
miért történik meg? Tudom, nem sok ilyet matattam még, de amihez volt
szerencsém, az az elektronikát kivéve eléggé faék jellegű szerkezet volt. Kevés
szerszámmal apróra szedhető, minden átlátható, ha valami új, méretben nem
stimmelős alkatrész kellene bele, simán átcsövezhető...

Különben itt meg a másik listán is annyi szarságot olvasok ezekről a gázos
dolgokról, hogy az eleve elhatározásom, miszerint nem akarok ilyen fűtést, de
más okból, az ilyen okokból csak durva megerősítést kapott rengetegszer. Nem is
annyira a műszaki dolgok miatt, hanem a rohadék papírozásosdi, hatóságosdi,
pénzlehúzósdi miatt.