[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 12., P, 13:59:26 CET

Acs Gabor wrote:

> adódik, illetve kiváltani a passzívház+téglakályha kombóval, ha öreg
> koromra nem lenne pénzem, vagy megszűnne az áramellátás.

Az én javaslatom mindenkinek öregkorára, hogy arra készítse fel a kéróját, hogy
nem biztos, hogy korlátlanul fog tudni mozogni, mint most. Ez vonatkozik a
lépcsőkre, fűtésre és még sok mindenre. Legföljebb nincs gond, és még 80 évesen
is megy a favágás, de ez egyáltalán nem tutibiztos. Ellenben a távirányító
nyomkodása valszeg megmarad, mint képesség.