[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 12., P, 14:21:06 CET

Acs Gabor wrote:
> [...]

Még. De most szólok, hogy ez nem lesz mindig így. :-)

Velem pl van olyan, hogy arra ébredek, hogy szinte szakad rólam a víz. Felkelek,
megnézem a hőmérőt, jottányit se változott a hőmérséklet. Ugyanez fordítva is
megesik, ritkán annyira fázósra is tud váltani a szakszervezetem, hogy ez
megfelel kb 5-8 fokos hőmérséklet-csökkenésnek.

Bessenyei Ferenc is mondta: gyerekek, ne öregedjetek meg, nagyon rossz!!

(Aztán persze nem egyformán történnek a dolgok, van, aki 80 évesen is fiatal sok
szempontból, más meg 50 évesen is teljesen öreg. Ismertem valakit, aki
negyvenvalahány évesen olyan ráncos volt, mint egy 90 éves ember. Persze ő
szétdohányozta-itta magát, és sokat volt a napon is. Meg is halt hamar
gyomorvérzésben.)