[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 12., P, 15:39:44 CET

Vajk Fekete wrote:
> hoszigetelni kell a tomegkalyhat. igy jo lesz a hotarolas, mert nem
> 20/90 fok viz holepcsoben tarolja a hot, hanem 20/300 fok tegla
> holepcsoben. a hoszigeteles mogottrol meg kontrollalhatoan lehet
> kiszelloztetni a hot ahogy igeny van ra.

Lehet, de ha van egy 300 fokos tűztér, aminek kijárata is van a kéményhez, az
alapból viszi a hőt.

Aztán ezt nem igazán könnyű bekötni a vízrendszerbe. Tehát egyféle forrású
energia tárolására alkalmas csak.

Én most is aszondom, hogy ez akkor jó, ha a hangulata miatt kell valakinek, és
persze van hozzá helye és födémterhelési probléma se lép fel.